torsdag 4. februar 2010

Skilsmissebarn

Pink er en artist som nok ikke ville sluppet til i så mange kirker. Selv om hun har sin sider, så må jeg innrømme at jeg er ganske stor fan. For hun har tekster med mening (i tillegg til at jeg liker musikken da). Ta for eksempel videoen hennes «Family portrait». Kombinasjonen av tekst, skuespill, koreografi og musikk er det beste innlegget jeg noensinne har hørt mot skilsmisse. Langt bedre enn noen preken jeg har hørt. Etter å ha sett videoen utallige ganger begynner jeg fortsatt å gråte når jeg ser den…

Enhver som tror at barn kommer uskadd fra samlivsbrudd, bør ta en titt på denne videoen. Enhver som ønsker å lære noe om å kommunisere viktige budskap bør også se og lære. For den som har problemer med å oppfatte teksten, så har jeg lagt den ut her


P!nk - Family Portrait (Official Music Video) - Funny blooper videos are here

Ingen kommentarer: